stronger

Alla inlägg den 18 november 2011

Av madeleleine johansson - 18 november 2011 21:03

Har ingenting att göra så ska skriva tusen saker fakta om mig. Kommer att fylla på den här varje dag om jag kommer på något mer och radera den gamla så att ni får veta mer om mig hela tiden.


Namn: Nancy Madeleine Johansson
Hårfärg/Ögonfärg: Brun

Födelse: 10 Januari 1994

Stjärntecken: Stenbock


Föräldrar: Annika, Mikael,

Husdjur: Simpson, Simba, Saga,

Kusiner: Sandra, Therese, Sofie, Martin, Alexander, Christoffer, Sara, Sofie,

Bästa vänner: Therese, Eme,


Favoritsångerska: Miley Cyrus

Favoritskådespelerska: Annasophia Robb, Hermione Granger,

Favoritlåt: Som en bro över mörka vatten

Favoritfilm: Harry Potter, Hannah Montana, Bron till Terabitia,

Favoritserie: Jersey Shore, Vänner,

Favoritbok: Klonad


Favoritdricka: Coca cola, vatten,

Favoritgodis: Chips, lakris,

Favoritmat: Tacobröd med svampfärs

Favoritfärg: Lila

Favoritblomma: Lilja, tulpan,


Skola: Cybergymnasiet

Klass: F11EstMu

Klasskamrater: Penellope, Josefine, Ida, Emma, Josefine M, Cyntia, Sammi, Jenny, Janny, Carolin, Otto, Nils, Jonathan, Jesper, Douglas, Malcolm, Robin,


Älskar: Älvor, stjärnor, julsaker, böcker, skor, klänningar, smycken, blommor,

Gillar att: Sjunga, dansa, brodera, sticka, sy, spela basket, fota, läsa, skriva,

Hatar: När någon rör mitt tillfixade hår, när någon tränger sig, när någon skriker, spindlar, små utrymmen, höjder, stökiga rum,

Av madeleleine johansson - 18 november 2011 20:15

Jag mår bättre nu i alla fall. Mamma har satt upp ljusstakarna i mitt fönster och jag blir glad bara jag ser något som har med julen att göra. Man ska egentligen bli deprimerad av julen och glad av sommaren. Jag är lite tvärtom. Visst jag älskar sommaren men det finns ingen årstid som ger mig så mycket kärlek som vintern gör. Det är något speciellt bara. Sedan har pappa också satt upp min sänglampa. Den är inte så snygg och han satt den väldigt högt upp men den är liten och lyser jätteskarpt. Åh my God jag älskar julen. Bara jag kollar på ljusstakarna i fönstret vill jag le till hela ansiktet spricker och hoppa upp och ner till jag inte orkar röra mig mer.

Av madeleleine johansson - 18 november 2011 13:10

Shakira

        

Miranda Kerr

       

Selena Gomez

     

Demi Lovato

     

Emily Osment

     

Miley Cyrus/Hannah Montana

     

Hilary Duff

    

Debby Ryan

     

Brenda Song

     

Ashley Tisdale

     

Annasophia Robb

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dikter


Ovido - Quiz & Flashcards